مقالات آموزشی

روانشناسی و شخصیت شناسی از روی طلا و جواهرات

شخصیت شناسی از روی طلا

بحث تیپ شناسی شخصیت که پیش می آید همه ما کنجکاو می شویم که شخصیت طرف مقابل خود را از روی رفتار های مختلف او شناسایی کنیم، یا حتی ممکن است به گوشمان خورده باشد که می توان به راحتی از تیپ  و استایل  پی به درون هر انسان برد. ممکن است شخصیت شناسی از روی طلا و جواهراتی مانند گردنبند طلا ، انگشتر طلا ، دستبند طلا و … کمتر به گوش شما خورده باشد.

استفاده از هر تیپ و استایلی نشان دهنده ی یک تیپ شخصیتی متفاوت است. این مسئله ی بسیار مهم، این روزها ممکن است فکر هر کسی را به خود مشغول کرده باشد. یکی از انواع شخصیت شناسی ها، شخصیت شناسی از روی اکسسوری های مورد استفاده ی طرف مقابل و یا حتی خود ماست. در این میان گالری طلا و سنگ فرهاد قصد دارد تا شما را با نکاتی در مورد شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر آشنا کند.

شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر

همانطور که گفته شد یکی از راه هایی که می تواند شما را به راحتی با شخصیت طرف مقابلتان آشنا کند و یا اینکه باعث شود که بیشتر خود را بشناسید توجه به نوع اکسسوری هایی است که شما یا طرف مقابلتان  استفاده می کنید.

بحث شخصیت شناسی از روی طلا و جواهرات به شما می گوید که استفاده از هر کدام از زیورآلات نشانه ی وجود کدام ویژگی رفتاری در شما و یا طرف مقابل شماست.

سنگ های قیمتی

در میان تمامی تیپ های شخصیتی، کسانی هستند که استفاده از سنگ را در میان زیورآلات، بیشتر در خور خود می بینند و بیشتر از سنگ های قیمتی استفاده می کنند. انتخاب سنگ در میان تمامی انواع جواهرات نشان دهنده ی لطافت روحی فرد استفاده کننده است.

این نوع از زیور آلات که با سنگ های قیمتی ساخته می شوند معمولا برای کسی که آن ها را استفاده می کند معنی و مفهوم خاصی دارند. پس اگر شما فردی علاقه مند به استفاده از سنگ های قیمتی هستید و یا اینکه طرف مقابل شما علاقه مند به استفاده از این نوع زیور آلات است، باید بدانید در مبحث شخصیت شناسی از روی طلا ، شخصیت افراد علاقه مند به سنگ های قیمتی معمولا شخصیتی احساسی و درون گرا است.

شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر

زیور آلات بدل

استفاده از زیور آلات بدل این روزها چندان رایج نیست. اما با این همه، کسانی هستند که به سوی این نوع از اکسسوری ها جذب می شوند و نظر دیگران خیلی برایشان مهم نیست. در بحث شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر می توان گفت این افراد کمتر نظر سایرین را در امور مربوط به خود دخالت می دهند و استقلال فکری دارند.

ارزشمند بودن کالای مورد استفاده برای  این نوع  تیپ شخصیتی خیلی اهمیت ندارد و آنچه بیشتر برایشان مهم است خودشان هستند. اینکه خودشان لذت ببرند و روح خودشان ارضا شود برایشان از هر چیز دیگری مهم تر است. البته گفتن این نکته نیز قابل تامل است که ارزشمند بودن اکسسوری شما نه تنها درخشش آن را بالا می برد بلکه باعث سود آوری برای شما نیز می شود.

زیور آلات بدلمروارید

مروارید یکی از قدیمی ترین انواع زیور آلاتی است که همیشه و در همه ی عصرها مورد توجه و خاص بوده است و همواره طرفداران خاص خود را داشته است. اگر طرف مقابل شما علاقه ی خاصی به استفاده از زیور آلات ساخته شده با مروارید به عنوان مثال گردنبند مروارید دارند و یا خود شما از آن دسته افرادی هستید که مروارید را خاص ترین برای خود می دانید می توانیم بگوییم شما در مبحث شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر آدم پاکی هستید.

استفاده از مروارید نشان دهنده ی پاکی، سادگی و صاف بودن روح است. معمولا اگر دقت کرده باشید می توانید به راحتی مشاهده کنید که این نوع افراد معمولا آدم هایی با شخصیت آرام و روحی صاف و پاک هستند که به راحتی می توان در کنار آنها آرامش را تجربه کرد.

رواشناسی از روی طلا و جواهر

جواهرات رنگی و شلوغ

در روانشناسی از روی طلا و جواهر می توان گفت این افراد بسیار برونگرا و پر انرژی هستند. در واقع انبوه انرژی های آنها باعث می شود تا به سمت جواهرات رنگی جذب شوند. معمولا این افراد بسیار شوخ طبع و اهل تفریح هستند.

اگر شما هم کسی را اطراف خود دارید که علاقه مند به جواهرات رنگی و شلوغ است پس احتمالا بمب انرژی آنها به شما نیز برخورد کرده است، و اگر خودتان جزء این دسته افراد هستید پس باید به شما تبریک بگوییم. چرا که در کنار شما بودن بهترین و شاد ترین لحظات را برای اطرافیانتان رقم می زند.

شخصیت شناسی از روی طلا و جواهرات رنگی و شلوغ

الماس و برلیان

ممکن است برخی از ما از دیده شدن هراس داشته باشیم. این موضوع یعنی دیده شدن، گاهی ترس را به همراه دارد. چرا که کسانی که در معرض دیده شدن بیشتر قرار می گیرند باید خیلی ریزبین باشند و حواسشان به تک تک رفتارهایشان باشد چرا که به سرعت مورد قضاوت قرار می گیرند.

اما با این همه بد نیست بدانید افرادی هستند که به دنبال دیده شدن بیشتر و در معرض توجه قرار گرفتن هستند. جالب است بدانید در این افراد استفاده از برلیان و الماس رایج است. استفاده از این دو نشان دهنده ی اعتماد به نفس بالا است. می توانیم به راحتی متوجه این شویم که فرد استفاده کننده از الماس و برلیان به دنبال دیده شدن و نیز بهتر دیده شدن است. در شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر ، جاه طلبی و بلند پروازی نیز از صفات بارز کسانی است که علاقه مند به استفاده از الماس و برلیان هستند.

شخصیت شناسی افرادی که از الماس و برلیان استفاده می کنندزیور آلات شخصی

منظور از زیور آلات شخصی آن دسته از زیور آلاتی هستند که نام شما و یا نشانی که دوست داشتید بر روی آن حک شده باشد.

این دسته از زیور آلات برای مثال گردنبند اسم طلا ، منحصر به فرد و مخصوص خود شماست و گاها نشان دهنده ی اعتقاد شخصی شماست.

طبیعی است که دوست دارید احساسات و عقاید خود را به نمایش بگذارید و آن ها را نشان دهید. در بحث شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر ، این بدین معنی است که شما به سختی چیزی را انتخاب می کنید. اما وقتی که آن از نظر شما انتخاب شد در نظر شما دائمی و همیشگی خواهد بود و همیشه به آن احساس خواهید داشت.

گردنبند اسم طلا

شخصیت شناسی از روی طلا و زیور آلات ظریف

این روز ها خیلی شاهد آن هستیم که خیلی از افراد به دنبال زیورآلات ظریف هستند. به راستی زیور آلات ظریف جزء شیک ترین های این روزها است.

در شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر ، این افراد روح بسیار آرام و لطیفی دارند که از انواع حاشیه ها به دور هستند. این افراد قابل اعتماد ترین آدم ها هستند.

شخصیت شناسی از روی طلا و زیوآلات ظریف

شخصیت شناسی از روی طلا و زیور آلات ست

در میان تمامی تیپ شخصیت هایی که در بالا گفته شد افرادی هستند که بسیار منضبط هستند. در بحث شخصیت شناسی از روی طلا و زیورآلات ، این افراد ذهنشان از چهار چوب های خاصی پیروی می کند و  معمولا  اگر به رفتار آنها دقت کنید در چیدمان وسایل نیز از هارمونی های خاصی پیروی می کنند.

اگر به اکسسوری های مورد استفاده ی این افراد دقت کنید مشاهده خواهید کرد که بیشتر از زیورآلات ست استفاده می کنند.

شخصیت شناسی از روی طلا و زیورآلات ستنکته ای که باید به آن دقت داشته باشید توجه و دقت به نوع زیور آلات مورد استفاده هر فرد است. حالا دیگر به راحتی می توانید شخصیت بهترین دوست و یا هر کدام از اطرافیان خود را بهتر بشناسید. این مطلب در انتخاب هدیه طلا ی مناسب برای عزیزانتان نیز به شما کمک خواهد کرد.

البته خیلی از ما به دنبال آن هستیم که بدانیم خودمان چه شخصیتی داریم و این موضوع حالمان رابهتر می کند. اگر جزو این افراد هستید بعد از خواندن این مقاله به راحتی می توانید به شخصیت شناسی از روی طلا و جواهر مورد استفاده ی خود بپردازید.

گالری طلا و سنگ فرهاد میزبان تمامی تیپ های شخصیتی با هر سلیقه ای است. کافی است سری به انواع مدل های زیور آلاتی که به دنبال آن هستید بزنید. خواهید دید که تمامی سلایق پوشش داده شده است.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *