مقالات آموزشی

نکاتی جذاب برای انتخاب و خرید دستبند مردانه

خرید دستبند مردانه

اگر شما در صدد خواندن این مقاله از سری مقالات گالری طلا و سنگ فرهاد بر آمدید، دو حالت می تواند داشته باشد، یا شما جزء آن دسته از مردهای شیک پوش هستید که دستبند مردانه جزئی جدا نشدنی از استایل های روزمره ی آن هاست، و یا اینکه بانویی هستید که می خواهید اقدام به خرید دستبند مردانه برای همسر، پدر و یا برادر خود کنید.

ممکن است حالت های دیگری نیز وجود داشته باشد که در همه ی حالات از شما دعوت می شود تا دنبال کننده ی این مقاله باشید تا قبل از خرید ، با نکاتی جذاب در مود خرید دستبند مردانه آشنا شوید.

دستبند مردانه

خرید دستبند مردانه

 پیش از آن که قدم اول را برای خرید دستبند مردانه بردارید این سوال مطرح می شود که کدام دستبند، کدام استایل؟

این قانون را فراموش نکنید که قبل از استفاده از هر نوع دستبندی باید بدانید آیا متناسب با استایلی که می خواهید در آن روز داشته باشید هست یا خیر! طبیعتا هر مکانی استایل خاص خود را می طلبد و هر استایلی، دستبند خاص خود!

اگر چه امروزه مردان از زیورالات دیگری مانند گوشواره طلا نیز استقبال می کنند اما دستبند همچنان بیشترین گرایش را بین مردان دارد. برای آنکه بدانید چگونه و کجا باید از دستبند مردانه استفاده کنید در ابتدا انواع دستبند ها را با هم مرور خواهیم کرد.

انواع دستبند مردانه

نقش یک دستبند به خوبی انتخاب شده تفاوت چندانی با نقش جواهرات دیگر مانند گردنبند یا انگشتر طلا ندارد. انتخاب هر کدام از انواع دستبند مردانه قطعاً بخش مشخصی از ظاهر شما است.

انتخاب شکل و نوع خاصی از دستبند به لباس هایی که دوست دارید بپوشید بستگی دارد. اگر کت و شلوار می پوشید و به طور مرتب کراوات دارید ، چیزی که به نظر می رسد مناسب باشد دستبند فلزی و مجلل است. اگر کمد لباس شما بیشتر شامل شلوار و پیراهن های گرمسیری است  ، احتمالاً با دستبندهای چرمی ، طنابی و مهره ای ظاهری شیک خواهید داشت.

آگاهی از انواع دستبند مردانه می تواند به شما در خرید دستبند مردانه مناسب استایلتان کمک شایانی کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دستبند طلا و چرم مردانه ، رایج ترین مدل این روزها

بله! اگر می گوییم رایج ترین، به این دلیل است که این روزها خیلی بیشتر از قبل شاهد استفاده از دستبند های چرم درمیان مردان هستیم. دستبند هایی از ترکیب چرم طبیعی و قطعه ای طلا که بر روی آن قرار می گیرد. این قطعه طلا میتواند طرحی باشد که خود شما آن را انتخاب می کنید که طبیعتا ارزش دستبند شما را دوچندان خواهد کرد.

از آن جا که چرم قابلیت رنگ پذیری را داراست، می توانید روی رنگ های مختلف از  جمله مشکلی و قهوه ای آن حساب باز کنید و چه چیزی بهتر از این که شما طرح و رنگ دستبند خود را انتخاب کنید و و بعد برای شما ساخته شود. این مدل دستبند طلای مردانه را می توانید با کت و شلوار، شلوار جین و یا شلوار کتان مورد استفاده قرار دهید.

فراموش نکنید در کنار استفاده از دستبند چرم می توانید از کمر بند و کفش همرنگ آن نیز استفاده کنید که این زیبایی و آراستگی استایل شما را دوچندان می کند.

اگر می خواهید دستبند را همراه شلوار کتان به دست کنید، می توانید از رنگ های متضاد هم نیز استفاده کنید که به جذابیتتان اضافه شود و اگر همراه با شلوار جین می خواهید دستبند چرم به دستتان بیاندازید باید بدانید که راحت ترین کار همین است چرا که تمامی طیف رنگ های دستبند با استایل جین شما هماهنگی دارد.

حالا می توانیم به این نکته پی ببریم که چرا رایج ترین نوع دستبند مردانه دستبند چرم است. راحتی استفاده، طبیعی و دست ساز بودن، قابلیت ست کردن با تمامی استایل ها و دیگر مزایای این نوع دستبند است که جذابیت آن را در میان مردان بالا برده است و البته یکی از مزایای دیگر آن توجه ویژه خانم ها به استفاده از این نوع دستبند در میان مردهاست!

دستبند طلا و چرم مردانه

دستبند مردانه طلای مهره ای

این نوع دستبند ها درمیان انواع دستبند های مردانه قدمت بیشتری دارند و درواقع در دهه ی نود میلادی از نطر استفاده در میان مردان به اوج خود رسیدند ولی این روزها نیز شاهد استفاده از آن هستیم به طوری که می توان گفت جایگاه دوم دستبند ها ی مردانه متعلق به دستبند های مهره ایست.

مهره های این دستبند می تواند از انواع سنگ ها باشد که استفاده از قطعه ای طلا در میان آن مرسوم است. این قطعه از طلا می تواند به انتخاب شما از انواع طرح هایی انتخاب شود که گالری طلا و سنگ فرهاد در اختیار شما قرار می دهد.

در استفاده از این نوع دستبند باید بدانید که به هیچ وجه مناسب استایل های رسمی نیستند و اگر شما دنبال خرید دستبند مردانه ای هستید  که بتوانید هر روز برای محل کارتان بپوشید و مناسب استایلتان باشد دستبند مهره ای انتخاب مناسبی نیست.

چرا که این نوع دستبند مختص استایل کژوال و روزمره شما هستند که احتمالا از شلوار جین تیشرت و… تشکیل شده است. البته این نکته را یاد آور شویم که می توان با کت تک نیز آن را پوشید. دستبندهای مهره ای را می توانید با گردنبند طلا در همین طرح نیز ست کنید.

نکته ی بسیار مهمی که باید درمورد دستبند های مهره ای بدانید این است که این دستبند ها به خودی خود بسیار چشم گیر هستند و به خوبی دیده می شوند پس در ترکیب استایل خود باید از رنگ های ملایم استفاده کنید و یا این که رنگ های موجود در دستبند خود را در قسمت کوچکی از استایل خود مانند کمربند و یا کفش خود پیاده کنید.

البته در انتخاب قطعه طلایی که میخواهید در آن به کار ببرید نیز باید دقت کافی را داشته باشید. گالری طلا و سنگ فرهاد در این زمینه به شما کمک به سزایی خواهد کرد.

دستبند مردانه مهره ای

دستبند طلای مردانه فلزی

در توضیح کاربرد های دستبند طلا فلزی باید قبل از هر چیزی بدانید که این نوع دستبندها مناسب تمامی استایل ها هستند. البته انواع مختلفی از آن ها وجود دارد که می توان در میان آنها به دستبند های انعظاف پذیر مانند دستبند های زنجیری که مدل دستبند کارتیه مردانه ی آن این روزها مورد توجه لاکچری پسندهاست و نوع غیر قابل انعطاف آن ها که در انواع مختلف از نظر ظاهر ساخته می شوند اشاره کرد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید دستبند مردانه ی مناسب تمامی انواع استایل خود هستید البته به غیر از استایل های خیلی رسمی، می توانید این نوع دستبند را انتخاب کنید.

اما نوع قابل انعطاف دستبند زنجیری مردانه  می تواند مناسب استایل های رسمی نیز باشد.

این نوع از دستبند های مردانه در میان دیگر دستبند ها از قیمت بیشتری برخوردار هستند. توجه داشته باشید استفاده از دستبند زنجیری طلا در کنار ساعت مچی، زیبایی چشمگیری به استایل شما خواهد بخشید.

اگر چه این نوع دستبند ها در میان تمامی انواع دستبند از قیمت و ارزش بیشتری برخوردار هستند، اما همانطور که می دانید قیمت دستبند مردانه مانند دیگر زیور آلات گالری طلا و سنگ فرهاد در طبقه بندی های مختلفی وجود دارد که متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید خیلی راحت می توانید اقدام به خرید دستبند مردانه کنید.

دستبند زنجیری مردانه

تا اینجا با انواع دستبند مردانه و نحوه ی ست کردن آن ها با انواع استایل ها آشنا شدید با رعایت نکاتی که در بالا گفته شد شما هم می توانید خیلی راحت اقدام به انتخاب و خرید دستبند مردانه کنید و  همانند عکس های ژورنالی شیک پوش و جذاب باشید.

اگر می خواهید هدیه دهید بخوانید!

آیا شما بانویی هستید که می خواهید برای همسر، پدر و یا برادر خود هدیه ای ارزشمند تهیه کنید؟ تا قبل از خواندن این مقاله شاید با خود می گفتید که سخت ترین کار را در پیش رو دارید، اما بعد از خواندن به راحتی کار پی بردید.

نکته ای که حائز اهمیت است این است که برای خرید دستبند مردانه شما چقدر بودجه در اختیار دارید!

اگر می خواهید هدیه ای ماندگار به عزیزان خود بدهید اما نگران هزینه ها نیز هستید باید بدانید که برای بودجه های کم تا متوسط دستبند های چرمی بهترین گزینه هستند. شما حتی می توانید دستبندی مشابه برای خودتان نیز سفارش دهید تا یک ست زیبا داشته باشید. همین الان برای سفارش و خرید دستبند مردانه از گالری طلا و سنگ فرهاد اقدام کنید تا قبل از مناسبت مورد نظر دستبند طلا به دستتان برسد. همچنین می توانید دستنبد را با یک گردنبند اسم طلا ست نمایید.

با گالری طلا و سنگ فرهاد بدرخشید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *