در این مطلب درباره گردنبند اسم طلا و چگونگی طراحی و نحوه ساخت گردنبند اسم با شما صحبت خواهیم کرد. اگر در جستجوی خاص ترین طرح ها برای نام خود به عنوان گردنبند طلا هستید، دعوت ما را برای همراهی تا پایان این مطلب پذیرا باشید.

خرید گردنبند طلا همواره به عنوان یک خرید جذاب و بی نظیر و هدیه ای ارزشمند شناخته می شود. اما آنچه این جذابیت را به حد نهایی خود می رساند داشتن گردنبندی با نام شخصی و طرح اختصاصی شما است!

گردنبند اسم طلا آن چیزی ست که گالری طلا و سنگ فرهاد برای شما به ارمغان خواهد آورد.

سفارش گردنبند اسم طلا

یک اثر هنری یا هدیه ای فراموش نشدنی؟

چند سالی است که دنیای بی پایان طراحی و تایپوگرافی، پا به جهان بی حد و مرز طراحی و ساخت طلا و جواهر نهاده است. ترکیب این هنر و صنعت تبدیل به یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین اکسسوری های این روزهای دنیای مد و زیبایی شده و افراد بسیاری در جستجوی این هستند که گردنبند اسم طلا با نام خود و طراحی منحصر بفرد داشته باشند.

شما می توانید علاوه بر گردنبند از زیورالات دیگر نیز برای حک نام خود و عزیزانتان استفاده کنید. حتی می توانید این زیورالات را در کنار هم بصورت نیم ست طلا استفاده نمایید.

اگر می خواهید هدیه ای به افراد ارزشمند زندگی خود بدهید که تا پایان عمر از ارزش آن کاسته نشود و هرگز شیرینی دریافت آن هدیه را از یاد نبرد، به گردنبند اسم طلا فکر کنید. از آنجایی که نام هر کس، یکی از ماندگار ترین دارایی های زندگی اوست، داشتن یک گردنبند اسم فارسی یا انگلیسی با نام و طرح منحصربفرد نیز از آن دست هدایایی است که به این راحتی ها فراموش نمی شود و به نوعی می تواند خاص ترین هدیه زندگی هر انسانی باشد.

نحوه ساخت گردنبند اسم طلا

مهم ترین نکته درباره گردنبند اسم طلا در گالری طلا و سنگ فرهاد این است که نتیجه کار، گردنبندی منحصر به فرد است که هیچکس جز شما آن را در گردن نخواهد داشت. همین نکته یعنی یکتا بودن طراحی نام، خود یکی از مهمترین دلایل استقبال مردم از این ایده است؛ چرا که خاص پسندترین افراد هم برایشان ایده آل است اینکه بدانند گردنبندی که در گردن دارند، در گردن هیچکس پیدا نخواهند کرد. مخصوصاً که این طراحی نام انواع بسیار متعددی داشته و باعث می شود برای هر نام بتوان بی شمار طرح مجزا تولید کرد.

ساخت گردنبند اسم طلا

اگر سری به بازار طلا بزنید، به سادگی می بینید که برای هر نامی طرح های متعددی وجود دارد که تا حدودی نیز مورد استقبال هم قرار می گیرند. اما این طرح های آماده به صورت انبوه تولید شده و گاهاً در یک مهمانی ممکن است دو نفر از طرحی تماماً یک شکل استفاده کرده باشند. سفارش طراحی نام انحصاری این مزیت را دارد که آنچه در اختیار شما قرار می گیرد، در اختیار هیچ فرد دیگری نخواهد بود و طرح ساخته شده منحصراً برای شما طراحی، قالب ریزی و اجرا شده است. شما می توانید گردنبند اسمتان را با یک دستبند طلا ی اسم ست کنید.

 

پلاک اسم طلا

فیلم مراحل ساخت گردنبند اسم طلا

در ادامه فیلم کوتاهی از مراحل ساخت پلاک اسم طلا را در کارگاه گالری طلا و سنگ فرهاد مشاهده می کنید.

اما بیایید پیش از چگونگی فرایند کار و نحوه سفارش آنلاین این محصول، انواع مختلف این مدل گردنبند طلا اسم را بهتر بشناسیم.

انواع گردنبند اسم طلا

برای طراحی نام ها به صورت منحصر بفرد هزاران راه و روش وجود دارد. تایپوگرافی علمی است که با پیروی از آن، برای هر واژه و یا حرفی می توان به هزاران طرح کاملاً مستقل دست یافت. اگر در کنار خلاقیت، کمی با قوانین زیبایی شناختی هم آشنا باشید، آن وقت است که تایپوگرافی شما را به بهترین نتیجه ممکن خواهد رساند.

از سویی در دنیای طراحی طلا و جواهر نیز با اقیانوسی بی پایان از ابزارها و راه‌های منحصر بفرد روبرو هستیم که به ما کمک می‌کند بتوانیم در کنار تایپوگرافی، به طراحی های زیبا و بی شمار دست پیدا کنیم.

انواع کلی گردنبند اسم طلا را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

گردنبند اسم طرح افقی

در این طرح نام شما با تایپوگرافی و طراحی منحصر بفرد بصورت افقی نوشته و ساخته می شود.

گردنبند اسم طرح افقی 

گردنبند اسم طرح عمودی

در این گونه نوشته ها که بسته به نام و حروف موجود در آن طراحی می شود، نام شما به صورت مایل یا کاملاً عمودی طراحی و اجرا می شود.

گردنبند اسم طرح عمودی

گردنبند اسم طرح حروف مجزا

در بعضی نام های کوتاه می توان حروف را از هم تفکیک کرده و به شکلی منحصربفرد و با پیوستگی خلاقانه کنار هم چید و طرحی کاملاً خاص را پدید آورد.

سفارش آنلاین گردنبند اسم طلاگردنبند اسم طرح نام بر روی اِلِمان های معروف

در این نوع گردنبند اسم می شود نام شخص را در درون یک قلب و یا بر روی یک طرح علامت بی نهایت یا بر روی نماد ماه شخص و هزاران شکل دیگر نوشته و آن را اجرا کرد.

طرح ترکیب دو نام: در این نوع گردنبند اسم به هر شیوه ای که در بالا از آن یاد شده می شود نام دو فرد را در کنار هم نوشته و یا در آمیخته و طرحی تازه از دو نام مشترک به وجود آورد. این نوع گردنبند اسم طلا مورد پسند زوج‌های جوان است.

گردنبند طلا طرح ترکیب دو نام

طرح ترکیب طلا و جواهر: می شود در کنار تایپوگرافی، از سنگ های مختلف مانند الماس، مروارید و یا حتی سنگ ماه شخص مورد نظر برای طراحی استفاده کرد و طرحی خاص تر را پدید آورد.

طرح ترکیب طلا و جواهر

طرح های خلاقانه و بدیع: در بسیاری مواقع نام و یا ایده اشخاص برای طراحی کمک می کند به طرحی برسیم که شبیه هیچ یک از موارد بالا نبوده و کاملاً خاص و بی همتا طراحی شود.

گردنبند طرح های خلاقانه و بدیعسفارش گردنبند اسم طلا

برای ساخت گردنبند اسم طلا در گالری طلا و سنگ فرهاد، می توانید سفارش خود را ثبت کرده و با ذکر جزئیات پیشنهادی تان، منتظر طرح های ما بمانید. سپس ما در گالری طلا و سنگ فرهاد بین 8 تا 10 طرح مختلف مطلوب نظر شما طراحی کرده و آن را به شما ارائه می کنیم تا شما در میان آن ها طرح و یا طرح های نهایی خود را انتخاب کنید.

طرح نهایی شما بین 7 تا 10 روز کاری پس از انتخاب شما طراحی و تولید شده و به دست تان خواهد رسید. لازم به ذکر است که قیمت گردنبند اسم طلا تمام شده بسته به نوع سفارش شما متعدد خواهد بود. وزن و هزینه تقریبی سفارش ثبت شده، هنگام ثبت سفارش گردنبند اسم طلا به شما اعلام می گردد و 30% از آن مبلغ نیز به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد.

تلفیق اسم شهرام و شیما

تلفیق اسم شهرام و شیما

عدد دقیق وزن و قیمت تمام شده کار پس از ساخت به شما اعلام و در فاکتورتان درج می گردد. شایان ذکر است که قیمت تمام شده کالا با توجه به قیمت روز طلا هنگام فاکتور شدن محاسبه می گردد و بالا رفتن زیاد قیمت طلا در این بازه زمانی متوجه گالری نخواهد بود البته توجه داشته باشید شما می توانید در هنگام خرید مبلغ مورد نظر را تسویه کنیدکه در این صورت تغییر قیمت طلا شامل حال شما نمی شود.

اگر در جستجوی خاص ترین گردنبند برای خود یا عزیزان تان هستید، گردنبند اسم طلا می تواند یک پیشنهاد تمام عیار و ایده آل برای شما باشد. گردنبند اسم طلا با طراحی خاص و منحصربفرد مخصوص شما، یک هدیه خاص و ارزشمند است که گالری طلا و سنگ فرهاد می تواند برای شما به ارمغان بیاورد. تمامی طرح ها در گالری طلا و سنگ فرهاد توسط متخصصین تایپوگرافی و طراحی انجام می شود، پس از این رو شما می توانید با خیال راحت از طراحی های مورد نظر، اقدام به ثبت سفارش و خرید گردنبند اسم طلا  از این گالری کنید.

کافی است نمونه کارهای طراحی و اجرا شده گالری طلا و سنگ فرهاد را مشاهده کنید تا به زیبایی و خاص بودن این کارها ایمان بیاورید. شما هم اکنون می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری اقدام به ثبت سفارش نام ورد نظر خود کرده و در میان طرح های کاملاً انحصاری که برای شما تولید شده اند، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مد نظر داشته باشید که با توجه به مدت زمان لازم برای طراحی و ساخت گردنبند اسم طلا ، اگر برای تاریخ خاصی به آن نیاز دارید، لطفاً زودتر اقدام به ثبت سفارش خود کنید تا در تاریخ مقرر به دست شما برسد.

همچنین سایر محصولات گالری فرهاد شامل انگشتر طلا ، آویز و پابند ، گوشواره طلا  ، انواع طلای مردانه ، کودک و زنانه نیر هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری قابل خرید و سفارش می باشد.

در صورتیکه قصد سفارش ساخت گردنبند اسم را دارید لطفا جهت راهنمایی و سفارش با شماره 02188782707 و یا واتساپ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *